onsdag den 25. april 2012

Heeeij:- D Bare for at starte et sted, vil jeg fortælle om min dag:- ). Vi fik fri klokken 11:35(YAAAY), fordi vores lærer skulle på kursus. Og eftersom jeg skulle være sammen med Emsen, som først havde fri klokken 13:45, valgte jeg at gå lidt rundt. Da jeg gik rundt, så jeg Jonas. Som engang var mit livs 'lover'. Mit hjerte var ved at hoppe ud, og jeg begynder at svede som et svin. Jeg gik diskret forbi ham, imens jeg over stirrede ham. Eftersom jeg ikke kunne stå der FOREVER og glo på ham, tog jeg tilbage til skolen for at hente Emsen<3. - Vi tager hjem til Emsen, og chiller, og!! spiste spegepølse med ristede løg<3 Da jeg var kommet hjem så jeg, at jeg havde fået denne besked fra Emsen om vi ikke skulle lave en ny blog, og jaaae:- D + jeg har lige frådet kage fra 'lagkage huset', mums<3 - Have a nice day<3 Mette<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar